Looking For Anything Specific?

ינון מגל רחלי רוטנר : אמנית ההטרלות רחלי רוטנר עולם האמנות לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות בית לאמנות ישראלית : רחלי רוטנר מסרה עדות במשטרה עובדת נוספת שטענה כי הוטרדה לא הביעה נכונות למסור עדות, אך במשטרה.

ינון מגל רחלי רוטנר : אמנית ×"×"טרלות רחלי רוטנר עולם ×"אמנות לוקח את עצמו יותר מ×"×™ ×'רצינות ×'ית לאמנות ישראלית : רחלי רוטנר מסרה עדות במשטרה עובדת נוספת שטענה כי הוטרדה לא הביעה נכונות למסור עדות, אך במשטרה.. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. העיתונאית רחלי רוטנר, מי שהעלתה את הפוסט שחשף מבחינתה חשדות להטרדה מינית מצד חכ ינון מגל בעת ששימש כעורך אתר וואלה, נפגשה אתמול (חמישי) בפעם השנייה עם צוות הבדיקה ביאחה והשלימה את עדותה. עוד לא התאוששנו מסיפור ההטרדה המינית של חכ ינון מגל את שתי העיתונאיות שעבדו תחתיו וכבר בר זוהר מכניסה את עצמה לקלחת הזאת. חכ ינון מגל (הבית היהודי) הגיב לדבריה של רחלי רוטנר כשעה קלה אחרי פרסום הפוסט ואמר:

התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. אנסו אותו סתם, וזה מרגיז אותי. מוקדם יותר האשימה כתבת האתר רחלי רוטנר כי מגל אמר לה במסיבה דברים בוטים. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים בית הדין הציבורי לצדק ורווחה, מהי באמת טובת הילד, ומי רוצה את טובת הילד?

ינון מ×'ל ציוצים Tziutzim
ינון מ×'ל ציוצים Tziutzim from tziutzim.files.wordpress.com
כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. חמש שנים אחרי שהושמעו כלפיו האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת במקום העבודה, ינון מגל הגיע לפריים טיים של קשת 12 בתפקיד של מאמי לכל המשפחה. ביום שלישי הגיב מגל לפוסט של רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה , שטענה כי מגל ניגש אליה ואמר לה כל. רחלי רוטנר מסרה עדות במשטרה עובדת נוספת שטענה כי הוטרדה לא הביעה נכונות למסור עדות, אך במשטרה. אנסו אותו סתם, הכל אישי באתר mako‏, ינון מגל מדבר על הכל, באותו הקשר, כי ינון מגל התפטר מהכנסת וזה מה שחשוב. לאחר שפורסמו תלונות של נשים נוספות כנגד מגל, באותו הקשר,. העיתונאית רחלי רוטנר פרסמה היום (שני) בעמוד הפייסבוק שלה קריאה לשר החינוך, נפתלי בנט, לפעול כדי למגר את ההסתה נגדה ונגד מתלוננות נוספות שחשפו את פרשת ההטרדות המיניות של חכ ינון מגל. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים

הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב

יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק ש'גב האומה' ביקשה מרחלי רוטנר מ'וואלה' להתלונן נגד ינון מגל, אמר ליאור שליין לצופים, כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, עובד בתוכנית חכ ינון מגל (הבית היהודי) הגיב לדבריה של רחלי רוטנר כשעה קלה אחרי פרסום הפוסט ואמר: כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. באומץ ליבך עשית לו בית ספר של החיים. אור שוקרון, שעבדה בוואלה עם חבר הכנסת, כתבה בפייסבוק: רחלי רוטנר, שפרסמה בפייסבוק את הפוסט שהציף עדויות נוספות להטרדות מיניות מצד ינון מגל, הצליחה לעשות היסטוריה: העיתונאית יצאה נגד רחלי רוטנר ועוררה סערה. הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. רחלי רוטנר מסרה עדות במשטרה עובדת נוספת שטענה כי הוטרדה לא הביעה נכונות למסור עדות, אך במשטרה. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים ביום שלישי הגיב מגל לפוסט של רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה , שטענה כי מגל ניגש אליה ואמר לה כל. News רחלי רוטנר ועובדת לשעבר באתר העלו הבוקר טענות על כך שחכ ינון מגל הטריד אותן מינית, וגררו תגובות ולא מעט ממים שניסו לפרק את המתח בהומור.

העיתונאית יצאה נגד רחלי רוטנר ועוררה סערה. יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק ש'גב האומה' ביקשה מרחלי רוטנר מ'וואלה' להתלונן נגד ינון מגל, אמר ליאור שליין לצופים, כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, עובד בתוכנית חמש שנים אחרי שהושמעו כלפיו האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת במקום העבודה, ינון מגל הגיע לפריים טיים של קשת 12 בתפקיד של מאמי לכל המשפחה. News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים

מ×
מ×" מסתתר מאחורי פוסט ×"×"טר×"×" ×"מינית של ×"עיתונאית from media-exp1.licdn.com
חירמנת אותי רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל בוואלה, התוודתה מוקדם יותרהבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. ביום שלישי הגיב מגל לפוסט של רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה , שטענה כי מגל ניגש אליה ואמר לה כל. אני לא יודעת למה אני ממשיכה להדהם מזה שאנשים. אחרי שישה ימים סוערים הודיע חבר הכנסת שהוא פורש מתפקידו הציבורי. רחלי רוטנר הטרידה אותי מינית. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. עוד לא התאוששנו מסיפור ההטרדה המינית של חכ ינון מגל את שתי העיתונאיות שעבדו תחתיו וכבר בר זוהר מכניסה את עצמה לקלחת הזאת. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו.

הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב

ערוץ 2 חשף הערב מכתב פתוח של המתלוננת השנייה נגד מגל, א', עובדת לשעבר באתר וואלה. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו. רציתי שאנשים ידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו בהצהרה שהעניק החכ לשעבר מחוץ לביתו בתא לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית, אמר כי הושפל לעיני כל. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון.כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי. לאחר שפורסמו תלונות של נשים נוספות כנגד מגל, באותו הקשר,. ביום שלישי הגיב מגל לפוסט של רחלי רוטנר, עיתונאית באתר וואלה , שטענה כי מגל ניגש אליה ואמר לה כל. יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק ש'גב האומה' ביקשה מרחלי רוטנר מ'וואלה' להתלונן נגד ינון מגל, אמר ליאור שליין לצופים, כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, עובד בתוכנית חירמנת אותי רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל בוואלה, התוודתה מוקדם יותרהבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. העיתונאית רחלי רוטנר פרסמה היום (שני) בעמוד הפייסבוק שלה קריאה לשר החינוך, נפתלי בנט, לפעול כדי למגר את ההסתה נגדה ונגד מתלוננות נוספות שחשפו את פרשת ההטרדות המיניות של חכ ינון מגל. News רחלי רוטנר ועובדת לשעבר באתר העלו הבוקר טענות על כך שחכ ינון מגל הטריד אותן מינית, וגררו תגובות ולא מעט ממים שניסו לפרק את המתח בהומור.

רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. עוד לא התאוששנו מסיפור ההטרדה המינית של חכ ינון מגל את שתי העיתונאיות שעבדו תחתיו וכבר בר זוהר מכניסה את עצמה לקלחת הזאת. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים ערוץ 2 חשף הערב מכתב פתוח של המתלוננת השנייה נגד מגל, א', עובדת לשעבר באתר וואלה. רציתי שאנשים ידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו בהצהרה שהעניק החכ לשעבר מחוץ לביתו בתא לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית, אמר כי הושפל לעיני כל.

×
×"צל The Shadow לפני קצת יותר משנ×" פניתי לינון מ×'ל אז ×"×™×" עורך וואל×" ו×"ו×"עתי לו שכת×'ת שלו ×'שם רחלי רוטנר משתמשת ×'אתר וואל×" ×›×"×™ לק×"ם את ×"א×' × ×"ות ×"שמאל ר×"יקליות של×" from lookaside.fbsbx.com
ינון מגל הודיע אתמול על התפטרותו מהכנסת, מאז ראיתי כבר כמה סטטוסים ותגובות בפייסבוק של נשים ואנשים שכותבים שרחלי רוטנר כבר לא מעניינת, כי ינון מגל התפטר מהכנסת וזה מה שחשוב. אנסו אותו סתם, הכל אישי באתר mako‏, ינון מגל מדבר על הכל, באותו הקשר, כי ינון מגל התפטר מהכנסת וזה מה שחשוב. אני לא יודעת למה אני ממשיכה להדהם מזה שאנשים. חמש שנים אחרי שהושמעו כלפיו האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת במקום העבודה, ינון מגל הגיע לפריים טיים של קשת 12 בתפקיד של מאמי לכל המשפחה. התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. רציתי שאנשים ידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו בהצהרה שהעניק החכ לשעבר מחוץ לביתו בתא לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית, אמר כי הושפל לעיני כל.

לאחר שפורסמו תלונות של נשים נוספות כנגד מגל, באותו הקשר,.

חירמנת אותי רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל בוואלה, התוודתה מוקדם יותרהבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. יש כמה אנשים שטוענים בתקשורת ובפייסבוק ש'גב האומה' ביקשה מרחלי רוטנר מ'וואלה' להתלונן נגד ינון מגל, אמר ליאור שליין לצופים, כי לפני כמה שבועות ניהלנו איתו כאן ויכוח, ובעלה של רוטנר, אריאל ויסמן, עובד בתוכנית News, רחלי רוטנר, פרסמה הבוקר פוסט בפייסבוק בו היא טוענת כי חכ ינון מגל (הבית היהודי), שהיה בעבר העורך הראשי באתר, השמיע באזניה התבטאויות מיניות. News רחלי רוטנר ועובדת לשעבר באתר העלו הבוקר טענות על כך שחכ ינון מגל הטריד אותן מינית, וגררו תגובות ולא מעט ממים שניסו לפרק את המתח בהומור. רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. רחלי רוטנר, שפרסמה בפייסבוק את הפוסט שהציף עדויות נוספות להטרדות מיניות מצד ינון מגל, הצליחה לעשות היסטוריה: ינון מגל הודיע אתמול על התפטרותו מהכנסת, מאז ראיתי כבר כמה סטטוסים ותגובות בפייסבוק של נשים ואנשים שכותבים שרחלי רוטנר כבר לא מעניינת, כי ינון מגל התפטר מהכנסת וזה מה שחשוב. רחלי תודה‼️על האומץ שהיה לך להעמיד את ינון מגל במקומו, ולא לוותר לאיש שהשמש זורחת לו כל יום מהתחת ושוקעת שם. באומץ ליבך עשית לו בית ספר של החיים. העיתונאית יצאה נגד רחלי רוטנר ועוררה סערה. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. בית הדין הציבורי לצדק ורווחה, מהי באמת טובת הילד, ומי רוצה את טובת הילד?

מוקדם יותר האשימה כתבת האתר רחלי רוטנר כי מגל אמר לה במסיבה דברים בוטים ינון מגל. רחלי תודה‼️על האומץ שהיה לך להעמיד את ינון מגל במקומו, ולא לוותר לאיש שהשמש זורחת לו כל יום מהתחת ושוקעת שם.

Posting Komentar

0 Komentar